Top top top behandeling. Vandaag voor de FOTONA4D gegaan, super kundige aardige behandelaar, Andres. Ik kom hier al sinds dag 1 en niets minder dan top service en behandelingen gehad.
Ilona
-
meer dan 4 jaar geleden
hasnae
-
meer dan 4 jaar geleden
Leuk gekletst en een mooi eindresultaat
Betoel
-
meer dan 4 jaar geleden
Yedidya
-
meer dan 4 jaar geleden
Was weer top!
Maryam
-
meer dan 4 jaar geleden
Lina
-
meer dan 4 jaar geleden
Rana
-
meer dan 4 jaar geleden
Ik ben vandaag door Pilan ( nog in opleiding) geholpen en ben zeer tevreden over hoe ze me behandeld heeft. Dit is niet de eerste keer dat ik de behandeling heb genomen maar niet eerder ben ik zo ontzettend proffesioneel en zorgzaam behandeld. Dikke pluim~!
Noura
-
meer dan 4 jaar geleden
Vanaf het moment dat ik binnen kwam ben ik goed geinformeerd. Ook tijdens de consult heb ik veel vragen kunnen stellen en is er goed meegedacht. Ik ben blij met het oprechte advies en de behandelkeuze en mogelijkheden daarin.
Maryam
-
meer dan 4 jaar geleden
Berfin
-
meer dan 4 jaar geleden