5.0
gebaseerd op 3.870 reviews

Ben een hele lange tijd niet geweest, maar ben blij dat ik weer behandeld kan worden! Mijn ervaringen zijn altijd top bij Diba!

Hajar - meer dan 4 jaar geleden

GEWELDIG! Ik ben zo goed geholpen. Service is al geweldig bij Diba sinds dag 1. Maakt niet uit door wie je geholpen word. Allemaal toppers ❤️

samia - meer dan 4 jaar geleden

Weer super geholpen, dankjewel!

Ruth - meer dan 4 jaar geleden
Ronashka - meer dan 4 jaar geleden

Weer goed behandeld! Bedankt toppers!

Suheda - meer dan 4 jaar geleden

Top service! Aardige werknemers!

Gizem - meer dan 4 jaar geleden

Goed gegaan, michelle heeft mij goed geholpen! Dank en wellicht tot snel.

Daniel - meer dan 4 jaar geleden
Shalini - meer dan 4 jaar geleden
Lilia - meer dan 4 jaar geleden
Helin - meer dan 4 jaar geleden