5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Melanie is een topper 👍🏻

Ömer - 8 maanden geleden

Vandaag eerste behandeling gehad, maar wat een fijne sfeer hangt er!! Professionals waar je je gelijk bij op je gemak voelt. Tot over 4 weken!!!

Susanne - 8 maanden geleden
Semsida - 8 maanden geleden

Ik ben echt tevreden met mijn behandeling.

Sabeen - 9 maanden geleden

Zoals gewoonlijk super!

Melanie - 9 maanden geleden

Fijne behandeling gehad, me huid is weer goed gereinigd. Altijd met een goed gevoel de deur uit.

Okan - 9 maanden geleden

Altijd tevreden! By far de beste!

Latifa - 9 maanden geleden
Wissal - 9 maanden geleden

Zoals altijd super fijne afspraak gehad! Bedankt voor het bloemetje 🫶

Martyna - 9 maanden geleden

Alles was top

Yamani - 9 maanden geleden