Melanie is een topper 👍🏻
Ömer
-
8 maanden geleden
Vandaag eerste behandeling gehad, maar wat een fijne sfeer hangt er!! Professionals waar je je gelijk bij op je gemak voelt. Tot over 4 weken!!!
Susanne
-
8 maanden geleden
Semsida
-
8 maanden geleden
Ik ben echt tevreden met mijn behandeling.
Sabeen
-
9 maanden geleden
Zoals gewoonlijk super!
Melanie
-
9 maanden geleden
Fijne behandeling gehad, me huid is weer goed gereinigd. Altijd met een goed gevoel de deur uit.
Okan
-
9 maanden geleden
Altijd tevreden! By far de beste!
Latifa
-
9 maanden geleden
Wissal
-
9 maanden geleden
Zoals altijd super fijne afspraak gehad! Bedankt voor het bloemetje 🫶
Martyna
-
9 maanden geleden
Alles was top
Yamani
-
9 maanden geleden