5.0
gebaseerd op 3.869 reviews

The best team !

Tsaarlina - bijna 6 jaar geleden

Weet een fijne behandeling gehad bij Melissa! Top dame!

Bouchra - bijna 6 jaar geleden

Super fijn! Zoals altijd alles duidelijk uitgelegd. Ik kreeg de dermapen4 behandeling. Melissa stelt je gerust & vraagt tussendoor of je er last van hebt, zodat ze even stopt. Volgende afspraak staat alweer! Keep up the good work!

Imane - bijna 6 jaar geleden
Süeda - bijna 6 jaar geleden
Linda - bijna 6 jaar geleden

Goede uitleg, vriendelijke ontvangst, professionele wijze van werken

Arian - bijna 6 jaar geleden
Kaoutar - bijna 6 jaar geleden
sedef - bijna 6 jaar geleden

Superfijne service! Ben erg fijn opgevangen. Dame die mij behandelde was erg sociaal en meedenkend. Doet haar werk ook echt goed. Erg tevreden dus!!

Sanae - bijna 6 jaar geleden
Pinar - bijna 6 jaar geleden