Ik heb afgelopen woensdag mijn tweede behandeling gehad bij jullie. Ik ben heel goed geholpen door Melisa. Ik kreeg duidelijk uitleg over de behandeling en daarnaast was de sfeer erg prettig. Ik merk nu al enorm verschil in mijn huid. De vlekjes in mijn gezicht zijn al zo goed als weg! Ik kan niet wachten op mijn volgende behandeling.
Meerdere keren voor een behandeling geweest met mooie reslultaten. En alle vertrouwen voor de komende behandelingen. 💝 Echt een aanrader ladies.👌
Ik ben super goed behandeld! Kijk er naar uit voor de volgende afspraak :)
Eerlijk; ik kom binnen en krijg een knuffel.. dat zegt al genoeg! De eerlijkheid die Roj heeft, heeft niemand. Hart van goud ❤️ Bedankt lieve Roj voor alles ❤️
Liefste dames en top kwaliteit! 😘
Super team! Jessica die wat langer wilde blijven om mijn behandeling toch te kunnen uitvoeren! Bedankt weer voor de fijne behandeling team DIBA
Super vriendelijke dames en lief! Kijken echt naar wat goed voor je huid is en wat bij je past top echt top!
3de laserbehandeling, super fijn geholpen! goed op m’n gemak gesteld en geadviseerd.