5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Super goed geholpen door Rojda, alles werd stap voor stap uitgelegd. Erg fijn dat ze echt met je meedenkt over wat het beste is voor mijn huid!

Berna - meer dan 7 jaar geleden

Ik had een afspraak met een hele lieve meid, je zag echt dat ze wist waar ze het over had en dat ze hiervoor heeft gestudeerd.
Het is zeker een aanrader en ze hebben een nieuwe vaste klant!

Brendely - meer dan 7 jaar geleden

Ik ben gisteren geweest voor een gezichtsbehandeling. Mijn gezicht is na 1 behandeling weer helemaal in balans! Puisten weg en weer helemaal normaal. Dankjewel xx

Sadaf - meer dan 7 jaar geleden

Het was alweer mijn 4de behandeling nog steeds super tevreden. Ik ben door verschillende medewerkers behandeld allemaal super lief en even goed! Ik verheug me op de volgende afspraak.

Farida - meer dan 7 jaar geleden

Altijd tevreden als ik bij Dibabeautycenter ben geweest! Tijdens mijn behandeling werd ervoor gezorgd dat ik me zo goed mogelijk op mijn gemak voelde. Ben benieuwd voor mn results♥️

Melea - meer dan 7 jaar geleden

Ik ben super behandeld bij Diba beautycenter! Erg tevreden!!

Yasemin - meer dan 7 jaar geleden

We zijn er heel erg blij mee. Super gedaan, heel vriendelijke service.

rabia - meer dan 7 jaar geleden

Ik heb maanden zitten loeren op social media wanneer er plekje vrij kwam.. elke keer ondanks dat k d8 snel te zijn.. liep ik open plek mis! Maar opgeven doen we niet!! Ik kwam er alsnog doorheen. Vroeg opstaan is niets voor mij!! Maar voor deze gezichtsbehandeling met liefde! Eenmaal op de stoel.. liefdevolle mederwerkers en zoveel warmte ontvangen in 1 uur... met trots en zelfverzekerdheid ga je gegarandeerd naar huis! Cant wait om weer te mogen genieten♥️

Najat - meer dan 7 jaar geleden

Rojda heeft mijn gezicht altijd behandeld en zoals velen heb ik haar hierin 100% vertrouwd. Dit keer ben ik echter door Jessica geholpen. Ondanks dat ik Rojda wel miste maakte Jessica het helemaal goed! Wat een lieverdje die mij helemaal begreep in mijn onzekerheden! Ook in haar personeel is te zien dat Rojda alleen de beste wilt. Lieve Jessica dankjewel!

Kanar - meer dan 7 jaar geleden

Een erg fijne fijne beauty salon waar je je op ie gemak voelt. En waar je zichtbaar resultaat boekt!

Wahiba - meer dan 7 jaar geleden