Super leuke behandeling gehad van Deesy en Rojda. De peeling deed wel pijn maar ik heb zin in de resultaten.
Iedereen was heel vriendelijk. Goed advies gehad kwam heel proffesioneel over
Ik vond de afspraak heel professioneel lopen. Meiden die daar werken waren super vriendelijk, er werd me ook echt stap voor stap uitgelegd wat er gedaan werd! Me vriendin zag ook meteen verschil! Ik kan niet wachten tot de volgende afspraak!! ❤️
Heb me tweede behandeling gehad, merkte al gelijk na me eerste behandeling verschil, vooral bii me benen en oksels! Geweldig! Ben zeer tevreden over de laser! Ook hele leuke liefe medewerker voelde me gelijk na de 1e behandeling op me gemak
Ik heb vandaag voor het eerst een behandeling op advies gehad bij Suzan. Ze gaat zeer professioneel te werk en daarnaast is ze super vriendelijk. Bij ieder stap die ze neemt, legt ze duidelijk uit wat ze gaat doen en wat de producten precies voor de huid doen. Ik ben enorm tevreden en kijk uit naar m’n volgende behandelingen!
Heel vriendelijk en goed geholpen zoals altijd! Een hele lieve medewerkster die alles netjes uitlegd en secuur te werk gaat.
Vandaag mijn derde laserbehandeling gehad bij Sevval. Heerlijk mens zij, weet precies wat ze doet en super lief. Ik ben nu al super tevreden over de mindering van mijn haargroei. Kan niet wachten wanneer ik uitbehandeld ben bij Diba :)