5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Heel klantvriendelijk, vond de behandeling ook super goed gaan. Ben zeer tevreden!

Meryem - meer dan 7 jaar geleden

You the best ever. ❤️

priscillia - meer dan 7 jaar geleden
Rocio - meer dan 7 jaar geleden

De behandeling was zoals altijd perfect. Zeer professioneel, super fijn en gezellig. Kan niet wachten op mijn volgende afspraak!

Laura - meer dan 7 jaar geleden

Voor het eerst een laserbehandeling gedaan bij diba. Ik heb hiervoor hele slechte ervaring gehad bij andere mensen waardoor ik een beetje bang was om nog te laseren. Maar ik dacht mensen zijn zo erg te spreken over Diba beauty center, ik ga het gewoon proberen. Ik ben super blij met de behandeling. Na de eerste keer merkte ik gelijk verschil. Normaal moest ik elke dag mijn gezicht scheren en zag ik dezelfde avond al gelijk haartjes op mijn gezicht. Ik ben nu paar weken verder en ik zie pas na 1/2 dagen weer haartjes op mijn gezicht. Dit is voor mij al een hele grote vooruitgang. Ik kan niet wachten tot de volgende behandeling.

You go girl, you the best❤️❤️

nur - meer dan 7 jaar geleden

Dit was mijn eerste keer bij Diba beauty! Ik werd vriendelijk verwelkomt en er werd eerst een gezichtsscan uitgevoerd ik vond het zo goed dat ik gelijk nog een keer geboekt heb aangezien ze snel vol zitten!! Kan niet wachten tot mijn volgende behandeling!! ❤️

Nikita - meer dan 7 jaar geleden
Dilara - meer dan 7 jaar geleden

The best! 😍😍😍

Arjwan - meer dan 7 jaar geleden

Super lieve professionele dames! Mijn wenkbrauwen zijn bij jullie altijd in goede handen!

Kim - meer dan 7 jaar geleden

Gewoon geen woorden voor hoe goed je bent en klantvriendelijk. You are the best Rojdaaa❤️💋😍.

Mariam - meer dan 7 jaar geleden