5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Fijne behanderlaarster denkt in oplossingen

Jaime - bijna 2 jaar geleden

Bahar legt heel fijn uit en de hele ervaring was heel prettig. Ik raad iedereen aan om hierheen te komen!

Sali - bijna 2 jaar geleden
Alice - bijna 2 jaar geleden

Eerste afspraak. Goed geholpen, eerlijk advies en nam de tijd en de rust om dingen uit te leggen. Ook tijdens de behandeling is er aangegeven hoe het kan aanvoelen. Ik heb de volgende afspraak al ingepland en ben heel benieuwd naar het resultaat.

Sophie - bijna 2 jaar geleden

Altijd de leukste gesprekken met Demi, en natuurlijk met een glowy huid naar huis gegaan :)

Rojbin - bijna 2 jaar geleden

Smooth and relaxing experience! Melanie and her intern were very informative. Makes you look forward for the next🥰🥰🥰.

Jennifer - bijna 2 jaar geleden

Ik ben heel goed geholpen door Melanie.

Sadia - bijna 2 jaar geleden

Het was voor mij voor de eerste keer bij dibaclinics ik ben door Bahar behandeld echt een lieve dame en heeft echt goudhanden. Super bedankt🥰

Najiha - bijna 2 jaar geleden

Ik kwam gister voor mijn laserbehandeling bij Melanie. Ze stelt je heel erg op je gemak, verteld je precies wat ze gaat doen en is ook echt een schat! Ik ben altijd super tevreden als ik bij Diba ben geweest en zal iedereen deze kliniek aanraden. Jullie zijn toppers!

Marcella - bijna 2 jaar geleden

Super fijne binnenkomst. Goed geholpen en je voelt je gehoord. Lekker kunnen kletsen tijdens mijn behandeling.

Angela - bijna 2 jaar geleden