5.0
gebaseerd op 3.869 reviews

Geholpen door een superlieve medewerker. Ze vroeg van te voren of ze ergens rekening mee kon houden, top meid

Betul - meer dan 4 jaar geleden
Youssra - meer dan 4 jaar geleden
Fatima - meer dan 4 jaar geleden

Super tevreden weer.

Aleyna - meer dan 4 jaar geleden
Inass - meer dan 4 jaar geleden

Zoals altijd goede service en goed resultaat. Vaste klant.

Manisha - meer dan 4 jaar geleden

De toppers van Diba zijn super vriendelijk! Ik laat mijn huid nooit ergens anders dan Diba behandelen, ben van mijn langdurige acne af❤️❤️❤️

Busra - meer dan 4 jaar geleden

Was leuk 😻

Souad - meer dan 4 jaar geleden

Bij Diba Clinics een laserbehandeling gehad en ik ben enorm tevreden. Ik ben goed geïnformeerd en op een prettige manier behandeld. Absoluut een aanrader!

Sonaz - meer dan 4 jaar geleden

Hele fijne eerste afspraak, goede duidelijke uitleg bij elke stap en een spontane en lieve medewerkster!

Manal - meer dan 4 jaar geleden