Geholpen door een superlieve medewerker. Ze vroeg van te voren of ze ergens rekening mee kon houden, top meid
Betul
-
meer dan 4 jaar geleden
Youssra
-
meer dan 4 jaar geleden
Fatima
-
meer dan 4 jaar geleden
Super tevreden weer.
Aleyna
-
meer dan 4 jaar geleden
Inass
-
meer dan 4 jaar geleden
Zoals altijd goede service en goed resultaat. Vaste klant.
Manisha
-
meer dan 4 jaar geleden
De toppers van Diba zijn super vriendelijk! Ik laat mijn huid nooit ergens anders dan Diba behandelen, ben van mijn langdurige acne af❤️❤️❤️
Busra
-
meer dan 4 jaar geleden
Was leuk 😻
Souad
-
meer dan 4 jaar geleden
Bij Diba Clinics een laserbehandeling gehad en ik ben enorm tevreden. Ik ben goed geïnformeerd en op een prettige manier behandeld. Absoluut een aanrader!
Sonaz
-
meer dan 4 jaar geleden
Hele fijne eerste afspraak, goede duidelijke uitleg bij elke stap en een spontane en lieve medewerkster!
Manal
-
meer dan 4 jaar geleden