5.0
gebaseerd op 3.869 reviews

Vandaag heb ik mijn eerste behandeling gehad. Als het goed is heet de specialiste Melissa. Wat een enorme lieve en begripvolle dame! Voordat ze begon en tijdens de behandeling heeft zij alles zo enorm duidelijk uitgelegd. Ik wist precies waar ik aan toe was en wat ik kon verwachten. Kom snel weer terug voor mijn tweede behandeling ❤️

Yasmina - meer dan 4 jaar geleden

Geweldig en vriendelijk behandeld weer, dankjewel voor het meedenken zoals altijd!

Ruth - meer dan 4 jaar geleden

Andres is een schat! Ik kijk altijd uit naar onze afspraken. Hij is professioneel & super gezellig :)

Shalini - meer dan 4 jaar geleden
Aleyna - meer dan 4 jaar geleden
Ecem - meer dan 4 jaar geleden
Vivian - meer dan 4 jaar geleden

Lieve dame, heel behulpzaam en legt alles goed uit. Ondanks de afstand raad ik jullie zeer zeker aan bij anderen!

Yasmine - meer dan 4 jaar geleden

Net als altijd top service, behandelaar kijkt naar wat ik wil en denkt met mij mee.

Seda - meer dan 4 jaar geleden

Hele fijn behandeld!

Cheranie - meer dan 4 jaar geleden

Erg klantvriendelijk geholpen

Raziye - meer dan 4 jaar geleden