5.0
gebaseerd op 3.869 reviews

Ik en mijn moeder hebben weer heerlijk genoten van de behandeling. Kan niet wachten tot de volgende behandeling!

Ouiam - meer dan 5 jaar geleden

Melissa is een schat! Ik ben een vaste klant en zal dit ook blijven ;) Keep up the good work!

Shalini - meer dan 5 jaar geleden

Top geholpen! Superlief ook x

Yeliz - meer dan 5 jaar geleden
Agata - meer dan 5 jaar geleden

Vandaag voor het eerst behandeld door Michelle en ik ben er super tevreden over!

Özge - meer dan 5 jaar geleden

De uitleg is goed, en je hebt het gevoel dat je wordt geholpen door iemand met kennis.

Rashida - meer dan 5 jaar geleden

Zoals altijd super tevreden!!

Doganay - meer dan 5 jaar geleden

Pijnlijke behandeling maar wat ziet mijn huid er weer gaaf uit na een behandeling van Diba.

Amel - meer dan 5 jaar geleden
Helin - meer dan 5 jaar geleden
Michelle - meer dan 5 jaar geleden