5.0
gebaseerd op 3.869 reviews
Huriye - meer dan 5 jaar geleden

Super leuke dame weer gehad vandaag. Luistert echt wat ik wil en naar mijn wensen.

Groetjes Chayenne

Chayenne - meer dan 5 jaar geleden

Top!! Super resultaten voor de rugbehandeling 😍

Cansoy - meer dan 5 jaar geleden

Behandeling door Rojda zoals altijd een topper! En ohja ze is een pracht van een mens! We need more people like you in this world❤️

Cansoy - meer dan 5 jaar geleden

Goede service...advies perfect.. lieve medewerkers .

soenita - meer dan 5 jaar geleden
Sadia - meer dan 5 jaar geleden

Professioneel en alles werd super goed uitgelegd. Beste huidverbeteringspraktijk waar ik ben gewest!

Paola - meer dan 5 jaar geleden

Top service! Super tevreden :)

Ronashka - meer dan 5 jaar geleden

Fijne behandeling! Rojda heeft alles goed uitgelegd. Ze luistert aandachtig en geeft vanuit haar ervaringsdeskundigheid advies. Ik heb een tijdje geleden ergens anders een behandeling gehad. Diba beauty center is echt next nevel! Ik raad het iedereen echt aan!!🥰

nora - meer dan 5 jaar geleden
Nissrine - meer dan 5 jaar geleden