Zoals elke behandeling super ontvangst en behandeling met advies
Ik werd super goed ontvangen zeer provisioneel!
Melissa heeft me duidelijk uitgelegd qua behandeling en producten!
I love this girl already!!
Dank u daarvoor Mel!!!
zoals altijd goed geholpen! ben zeer tevreden met mijn behandelingen en alle uitleg en adviezen die je erbij krijgt
Voelt alsof ik thuis kom als k de salon binnen kom. Altijd gezellig & je word altijd warm verwelkomt 😍
Net als altijd perfecte service!
Ben weer goed behandeld zoals altijd. Heb zoveel respect voor hoe jullie met klanten omgaan .. for always Diba beauty !!!!
Zoals altijd een heerlijke behandeling.
Goede behandeling ik werd gerust gesteld en voelde mij op me gemak net zoals de vorige keer
Tweede laserafspraak gehad. Weer super tevreden. Echt zo goed behandeld!
Heel team Diba beauty center is echt geweldig.