5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Cillyante - meer dan 6 jaar geleden

Zoals elke behandeling super ontvangst en behandeling met advies

Najat - meer dan 6 jaar geleden

Ik werd super goed ontvangen zeer provisioneel!
Melissa heeft me duidelijk uitgelegd qua behandeling en producten!
I love this girl already!!
Dank u daarvoor Mel!!!

Ferdaousse - meer dan 6 jaar geleden

zoals altijd goed geholpen! ben zeer tevreden met mijn behandelingen en alle uitleg en adviezen die je erbij krijgt

Cheyenne - meer dan 6 jaar geleden

Voelt alsof ik thuis kom als k de salon binnen kom. Altijd gezellig & je word altijd warm verwelkomt 😍

Lyla - meer dan 6 jaar geleden

Net als altijd perfecte service!

Bouchra - meer dan 6 jaar geleden

Ben weer goed behandeld zoals altijd. Heb zoveel respect voor hoe jullie met klanten omgaan .. for always Diba beauty !!!!

Jillian - meer dan 6 jaar geleden

Zoals altijd een heerlijke behandeling.

Yasmina - meer dan 6 jaar geleden

Goede behandeling ik werd gerust gesteld en voelde mij op me gemak net zoals de vorige keer

Digeorgio - meer dan 6 jaar geleden

Tweede laserafspraak gehad. Weer super tevreden. Echt zo goed behandeld!
Heel team Diba beauty center is echt geweldig.

Eliza - meer dan 6 jaar geleden