5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Faria - meer dan 6 jaar geleden

Me eerste x voor een gezichtsbehandeling maar zeker niet mijn laatste. Mel je bent een topper dankjewel voor de pillowtalk😂❤️ en het geweldige resultaat !

Selcan - meer dan 6 jaar geleden

Niet veel woorden nodig, jullie zijn gewoon echt top

Khadija - meer dan 6 jaar geleden

Weer een fijne behandeling gehad! Heel vriendelijk en goed advies gekregen van Rojda! Er werd ruim de tijd genomen. 2 uur rijden zeker waard.

Eva - meer dan 6 jaar geleden
Houdaa - meer dan 6 jaar geleden
Jeanine - meer dan 6 jaar geleden

Heel vriendelijk geholpen, ben benieuwd wat mijn resultaten zullen zijn!

Celeste - meer dan 6 jaar geleden

Melissa heeft me goed geholpen !

Assala - meer dan 6 jaar geleden

Top behandelaar! Lekker ontspannen :)

Hanane - meer dan 6 jaar geleden
nilu - meer dan 6 jaar geleden