Faria
-
meer dan 6 jaar geleden
Me eerste x voor een gezichtsbehandeling maar zeker niet mijn laatste. Mel je bent een topper dankjewel voor de pillowtalk😂❤️ en het geweldige resultaat !
Selcan
-
meer dan 6 jaar geleden
Niet veel woorden nodig, jullie zijn gewoon echt top
Khadija
-
meer dan 6 jaar geleden
Weer een fijne behandeling gehad! Heel vriendelijk en goed advies gekregen van Rojda! Er werd ruim de tijd genomen. 2 uur rijden zeker waard.
Eva
-
meer dan 6 jaar geleden
Houdaa
-
meer dan 6 jaar geleden
Jeanine
-
meer dan 6 jaar geleden
Heel vriendelijk geholpen, ben benieuwd wat mijn resultaten zullen zijn!
Celeste
-
meer dan 6 jaar geleden
Melissa heeft me goed geholpen !
Assala
-
meer dan 6 jaar geleden
Top behandelaar! Lekker ontspannen :)
Hanane
-
meer dan 6 jaar geleden
nilu
-
meer dan 6 jaar geleden