Was mijn eerste keer bij Diba. Alles netjes en duidelijk uitgelegd gekregen, service was in ieder geval prima :) Heel klantvriendelijk.. behandeling op advies gehad en nu hopen op mooie resultaten !
Super geholpen! Fijne winter treatment behandeling gehad, goed uitleg gehad en ook fijne producten geadviseerd. Heerlijk mooi huidje weer:)
Ik vond het zoals altijd top 👌
Ik behaal zeer goede resultaten zoal als laser behandeling en mijn gezichtsbehandelingen
Ik raad het iedereen aan maakt niet wat je laat doen bij Diba je behaald de beste resultaat
Ik ben bij Chandi geweest voor een laserbehandeling. Ze legt alles zo fijn uit en stelt je echt gerust. Tussendoor vraagt ze of het gaat en wat je voelt, zo past ze weer de behandeling aan als het echt branderig aanvoelt. Voelde me echt op mijn gemak bij haar, top dame en natuurlijk ook top team ♥️
het was voor mij de eerste keer laseren dus ik was best wel zenuwachtig, maar ben erg gerust gesteld tijdens mijn behandeling
Goed verzorgd.
Super fijne behandeling dermapen. Michelle maakt voor mij de behandeling ook nog eens ontspannend door de leuke gesprekken. Rojda je bent een super mooie lerende ondernemer. Trots.
Vandaag terug gekomen voor mijn tweede behandeling en wat ben ik super fijn behandeld met hele duidelijke en fijne uitleg over de behandeling! Heel erg bedankt, kan niet wachten voor mijn derde behandeling ♥️
Ik ben geholpen door halima vandaag. Wat een lief, professioneel, spontaan, vriendelijk dame. Ik kan nog wel zo doorgaan. Rojda kiest ze echt uit!! De behandeling was top! Liefs abrar ps: rojda keep the good work going