Perfect!
Ahmet
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik ben zoals altijd weer tip top verzorgd door Salima.
Ik kreeg advies en tijdens de behandeling werd alles uitgelegd, daar houd ik van. Kan niet wachten tot over 4 weekjes weer 🥰🥰
asma
-
meer dan 6 jaar geleden
Halenur
-
meer dan 6 jaar geleden
Duidelijke uitleg voor, tijdens en na de behandeling. Er werd gevraagd naar mijn wensen. Ben zeer tevreden!
Bedankt en tot de volgende keer!
renu
-
meer dan 6 jaar geleden
Gizem
-
meer dan 6 jaar geleden
Ging perfect aardige medewerkers goede service, kom zeker nog een keer langs!
Ayoub
-
meer dan 6 jaar geleden
Door het openbaar vervoer was ik er een half uur eerder, maar ik was van harte welkom en kreeg nog een kopje warme thee! Super toffe service, mijn complimenten!!
Saloua
-
meer dan 6 jaar geleden
Heel goed geholpen door Melisa. Keep up the good work :)
Berfin
-
meer dan 6 jaar geleden
De laser was niet pijnlijk. Wel gevoelig. Pakket A duurde hooguit 10 minuten!
Michelle
-
meer dan 6 jaar geleden
Döne
-
meer dan 6 jaar geleden