Mona
-
meer dan 6 jaar geleden
Asha
-
meer dan 6 jaar geleden
Shara
-
meer dan 6 jaar geleden
Amna
-
meer dan 6 jaar geleden
Sinem
-
meer dan 6 jaar geleden
Zeer klantvriendelijk
Surita
-
meer dan 6 jaar geleden
Zeer tevreden met het resultaat top 👌
Hilal
-
meer dan 6 jaar geleden
Erg tevreden met m’n dermapen behandeling, alles werd netjes uitgelegd. Tot de volgende keer😘
Ajda
-
meer dan 6 jaar geleden
Hi!
Vandaag ben ik super vriendelijk geholpen. Mijn gezicht is zacht en ziet er goed gereinigd eruit.
İk kijk uit naar mijn eerst volgende afspraak!
Gr, Rabia
Rabia
-
meer dan 6 jaar geleden
Was GE-WEL-DIG.
Salima was heel duidelijk, alles voelde heerlijk aan 😌 Bij Salima kom ik zeker weten weer langs!
Berna
-
meer dan 6 jaar geleden