5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Mona - meer dan 6 jaar geleden
Asha - meer dan 6 jaar geleden
Shara - meer dan 6 jaar geleden
Amna - meer dan 6 jaar geleden
Sinem - meer dan 6 jaar geleden

Zeer klantvriendelijk

Surita - meer dan 6 jaar geleden

Zeer tevreden met het resultaat top 👌

Hilal - meer dan 6 jaar geleden

Erg tevreden met m’n dermapen behandeling, alles werd netjes uitgelegd. Tot de volgende keer😘

Ajda - meer dan 6 jaar geleden

Hi!

Vandaag ben ik super vriendelijk geholpen. Mijn gezicht is zacht en ziet er goed gereinigd eruit.
İk kijk uit naar mijn eerst volgende afspraak!

Gr, Rabia

Rabia - meer dan 6 jaar geleden

Was GE-WEL-DIG.
Salima was heel duidelijk, alles voelde heerlijk aan 😌 Bij Salima kom ik zeker weten weer langs!

Berna - meer dan 6 jaar geleden