Angel
-
meer dan 6 jaar geleden
Yasmine
-
meer dan 6 jaar geleden
Ik heb voor het eerst een (intensieve) gezichtsbehandeling met apparatuur achter de rug. Dankzij jullie service en kwaliteit heb ik het succesvol mogen ervaren! Ik wil vooral mijn ci
Tugba
-
meer dan 6 jaar geleden
Safae
-
meer dan 6 jaar geleden
Ben vandaag geweest voor me 2de dermapen behandeling, en ben weer top geholpen. Lieve dame vroeg ook of het ging telkens, kon wat hebben dus ging super goed. Thank u again & kijk uit alweer naar mijn 3de gezicht laser behandeling.
Kisses Chayenne💕.
Chayenne
-
meer dan 6 jaar geleden
Werd vandaag geholpen voor Salima. Mijn complimenten! Ze heeft mij goed geholpen, de juiste behandeling voor mijn huid uitgekozen. Stap voor stap uitgelegd wat ze ging doen en waarvoor het goed was. Ben weer tevreden naar huis gegaan. Salima is een aanwinst voor het team!
Samia
-
meer dan 6 jaar geleden
Super!!!
Serena
-
meer dan 6 jaar geleden
Weer zoals gewoonlijk top. :)
Rozhin
-
meer dan 6 jaar geleden
Reyhan
-
meer dan 6 jaar geleden
Layla
-
meer dan 6 jaar geleden