5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Gisteren voor het eerst met de Carbon Laser + Dermapen behandelt. Het is nu de volgende dag en verschil is zeker al te zien. Dit is al mijn 5de gezichtsbehandeling en tijdens elke behandeling wordt je gerust gesteeld, ook leggen ze je alles heel goed uit stap voor stap. Dankjewel lieve Rojda en de team❤️

Hozan - ongeveer 7 jaar geleden

Ik heb een Dermapen behandeling gehad in combinatie met de Carbon laser en dit was werkelijk een perfecte combi, de behandelaar Suzan was super aardig en legde alles tot in de puntjes uit, kortom loved it, bedankt!

Marissa - ongeveer 7 jaar geleden
Sharelle - ongeveer 7 jaar geleden

Altijd top service en vriendelijk personeel! Blij met mijn behandeling en lash lifting. Ben zeker een vaste klant

Fatima - ongeveer 7 jaar geleden

Gisteren een top behandeling gehad! Voor het eerst bij jullie geweest en bevestigd gekregen hoe goed jullie zijn. Kan niet wachten tot de volgende behandeling en resultaten.

Miranda - ongeveer 7 jaar geleden
Charlene - ongeveer 7 jaar geleden

Gisteren een facial gehad en vandaag een laserbehandeling. Dit was mijn eerste keer laseren met de nieuwe laser (Diode Lightsheer). Saras was wederom top. Ze legde alles goed uit en stelde mij op m’n gemak. Kortom, alweer een hele fijne ervaring. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe tevreden ik ben over deze salon en VOORAL de serivce & hygiëne. Heel veel liefde en respect voor jullie, dames! ❤️

Tahlil - ongeveer 7 jaar geleden

Nette uitleg, wordt van te voren naar je huid gekeken en om je mening gevraagd! Er wordt per stap uitgelegd wat ze gaan doen. Kom zeker terug !

Kubra - ongeveer 7 jaar geleden

Dit was mijn 2e behandeling en ik vond het weer heel goed. Werd behandeld door Rojda hele leuke meid !!

Efrin - ongeveer 7 jaar geleden
veroushka - ongeveer 7 jaar geleden