5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Superservice en klantgericht. Mijn huid is altijd in goede handen en ziet er na afloop weer uit als nieuw. Rojda jij hebt gouden handen 🙏🏼

Samira - ongeveer 7 jaar geleden

Geweldig ❤️Ik heb geen woorden meer voor 🥰😍

Zilan - ongeveer 7 jaar geleden

Ik werd gelijk vriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd over wat er nou allemaal zou gebeuren. Er hing een aangename sfeer en werd goed behandeld. Het was de reis vanuit Antwerpen echt waard, ik kom zeker terug!

Yasmina - ongeveer 7 jaar geleden
Bouchra - ongeveer 7 jaar geleden
Saskia - ongeveer 7 jaar geleden

Dankjewel Rojda !

Altijd betrouwbaar en fijn om bij je te komen :)

Bibi - ongeveer 7 jaar geleden

Was weer perfect Rojda! :)

Naomi - ongeveer 7 jaar geleden

Ik had vandaag een hele gezellige behandeling bij Suzan, ze was heel aardig en door de gezeldschap voelde ik de pijn niet, Ik kan niet wachten tot de volgende afspraak. Mvg fatma

Fatma - ongeveer 7 jaar geleden

Duidelijke uitleg! Provisionele behandeling en vriendelijke personeel! Top!

Hilal - ongeveer 7 jaar geleden

Een fijne behandeling en voelde me heel erg op me gemak! ❤️

Sharelle - ongeveer 7 jaar geleden