Heel erg aardig en behulpzaam personeel
Melek
-
meer dan 7 jaar geleden
Fijne service!
Asma
-
meer dan 7 jaar geleden
Najiha
-
meer dan 7 jaar geleden
Super vriendelijke dames, met veel kennis van hun vak !
Dürdane
-
meer dan 7 jaar geleden
Dilek
-
meer dan 7 jaar geleden
Wat ben je toch klantvriendelijk, zal zeker terug komen!
Mizgin
-
meer dan 7 jaar geleden
Super lieve meid, professioneel en geeft goede advies! Ga zo door super bezig❤️
Hewi
-
meer dan 7 jaar geleden
Super behandeling gehad, dank u voor all die aandacht
Sura
-
meer dan 7 jaar geleden
Super fijn!! Na een ongelooflijk drukke dag was het een oase van rust om het salon binnen te lopen en in de watten te worden gelegd! Veel dank Rodja!!!
Sandy
-
meer dan 7 jaar geleden
Super mooie en nette salon. Eigenaresse en medewerkers zijn allemaal heel gastvrij. Mijn huid is echt heel goed behandeld en ga er zeker vaker langs, al is het maar alleen voor een masker.
Jean Parag
jean
-
meer dan 7 jaar geleden