5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Heel erg aardig en behulpzaam personeel

Melek - meer dan 7 jaar geleden

Fijne service!

Asma - meer dan 7 jaar geleden
Najiha - meer dan 7 jaar geleden

Super vriendelijke dames, met veel kennis van hun vak !

Dürdane - meer dan 7 jaar geleden
Dilek - meer dan 7 jaar geleden

Wat ben je toch klantvriendelijk, zal zeker terug komen!

Mizgin - meer dan 7 jaar geleden

Super lieve meid, professioneel en geeft goede advies! Ga zo door super bezig❤️

Hewi - meer dan 7 jaar geleden

Super behandeling gehad, dank u voor all die aandacht

Sura - meer dan 7 jaar geleden

Super fijn!! Na een ongelooflijk drukke dag was het een oase van rust om het salon binnen te lopen en in de watten te worden gelegd! Veel dank Rodja!!!

Sandy - meer dan 7 jaar geleden

Super mooie en nette salon. Eigenaresse en medewerkers zijn allemaal heel gastvrij. Mijn huid is echt heel goed behandeld en ga er zeker vaker langs, al is het maar alleen voor een masker.
Jean Parag

jean - meer dan 7 jaar geleden