5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

goed behandeld, zeer tevreden🤩👍

Zehra - bijna 8 jaar geleden

Voor de eerste keer in mn leven bij een beauty salon geweest, is me goed bevallen!

Steven - bijna 8 jaar geleden

Rojda is the bestttt, like alwayssss

Sham - bijna 8 jaar geleden

Rojda heeft me weer super fijn behandeld en elke handeling goed uitgelegd.

Jessica - bijna 8 jaar geleden
Zoraima - bijna 8 jaar geleden
Rania - bijna 8 jaar geleden

Heel goed en leuk zoals altijd thanks !

Bibi - bijna 8 jaar geleden
Suheyda - bijna 8 jaar geleden

Het was nog alleen een intake super goede advies

Gamze - bijna 8 jaar geleden

het was mijn eerste afspraak , ik vond het super en wat is ze toch een schatjeeeeee
kan niet wachten op de volgende keer

lilit - bijna 8 jaar geleden