5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Ik voel mij altijd op mijn gemak en ik weet dat mijn huid goed behandeld word.

Aleyna - meer dan een jaar geleden
Sweeta - meer dan een jaar geleden
Ebru - meer dan een jaar geleden

Zo tevreden over mijn eerste behandeling! De tijd weet echt genomen en degene die me behandelde begreep me zo goed en hield echt rekening met me. Ze weet ook heel veel en had heel veel tips voor me. Super!

Salima - meer dan een jaar geleden

Alles werd fijn uitgelegd, ze namen echt de tijd voor me

Sylvie - meer dan een jaar geleden

Zeer vriendelijke dame. Eerlijk . Proffesioneel.

hasnae - meer dan een jaar geleden

Ik ben geholpen door bahar , zeer professioneel en vriendelijk ! Legt alles wat ze doet stap voor stap uit. Dik tevreden ๐Ÿ˜Š

Kudret - meer dan een jaar geleden
Hajar - meer dan een jaar geleden
Hazal - meer dan een jaar geleden

Na een lange tijd weer terug bij de huidkliniek en wat een upgrade! ๐Ÿ˜โœจ Rojda is super lief en geeft je een warm welkom. De adviezen zijn eerlijk en afgestemd op wat je nodig hebt. Alles verliep soepel en professioneel. Je gaat hier echt tevreden naar huis. Een absolute aanrader!

P.s de koffie is heerlijk ๐Ÿ˜

Reyhan - meer dan een jaar geleden