Ik voel mij altijd op mijn gemak en ik weet dat mijn huid goed behandeld word.
Zo tevreden over mijn eerste behandeling! De tijd weet echt genomen en degene die me behandelde begreep me zo goed en hield echt rekening met me. Ze weet ook heel veel en had heel veel tips voor me. Super!
Alles werd fijn uitgelegd, ze namen echt de tijd voor me
Zeer vriendelijke dame. Eerlijk . Proffesioneel.
Ik ben geholpen door bahar , zeer professioneel en vriendelijk ! Legt alles wat ze doet stap voor stap uit. Dik tevreden ๐
Na een lange tijd weer terug bij de huidkliniek en wat een upgrade! ๐โจ Rojda is super lief en geeft je een warm welkom. De adviezen zijn eerlijk en afgestemd op wat je nodig hebt. Alles verliep soepel en professioneel. Je gaat hier echt tevreden naar huis. Een absolute aanrader!
P.s de koffie is heerlijk ๐