5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Medewerker was zeer vriendelijk en ook de behandeling was zeer goed. De persoonlijke aandacht die je krijgt is ook heel erg fijn geweest. De nieuwe afspraak is al weer gemaakt.

Francis - meer dan een jaar geleden

Professioneel, kundig en hygiënisch. Bedankt Melanie

Okan - meer dan een jaar geleden

Ik ben heel fijn geholpen door Bahar!

Ik werd zeer op mijn gemak gesteld en goed geadviseerd.

Rojda - meer dan een jaar geleden
S - meer dan een jaar geleden
Kubra - meer dan een jaar geleden
Ebru - meer dan een jaar geleden

Erg fijne ervaring! Gezellig een gesprekje aan gaan en professioneel zeker aan te raden.

Marisca - meer dan een jaar geleden
Aïsha - meer dan een jaar geleden
Melis - meer dan een jaar geleden

Vandaag behandeld door de lieve en kundige Iris voor de skinpen/dermapen. Altijd blij met Diba clinics!

Ezgi - meer dan een jaar geleden