Een hele fijne afspraak gehad bij Bahar! Heerlijke me-time gehad en advies op maat. Vervolg afspraak staat al gepland, en ik ga zeker vaker komen insha Allaah.
Ook de gezichtscrème die ik bij jullie heb gekocht ben ik zeer tevreden over.
Bedankt!
Laura
-
bijna 2 jaar geleden
Mel is geweldig ze heeft mij goed geholpen en goed geadviseerd. Zeer tevreden met het resultaat
Ilham
-
bijna 2 jaar geleden
Alles top
Naima
-
bijna 2 jaar geleden
Heel erg welkom en op mijn gemak gevoeld. Vriendelijke medewerker en wist veel informatie te vertellen. Eerlijke en open communicatie. Samen de juiste behandeling gekozen en blij met het resultaat.
Melek
-
bijna 2 jaar geleden
Esma
-
bijna 2 jaar geleden
Super vriendelijke dames. Goed geïnformeerd en geholpen!
Halima
-
bijna 2 jaar geleden
Hind
-
bijna 2 jaar geleden
Goede uitleg en een behandeling met resultaat gekregen. Mijn huid ziet er stralend uit.
Sonja
-
bijna 2 jaar geleden
Gizem
-
bijna 2 jaar geleden
Gizem
-
bijna 2 jaar geleden