5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Ik ben erg tevreden over de behandeling en productadvies. Werken alleen deskundige mensen

Raziye - ongeveer 2 jaar geleden
Imane - ongeveer 2 jaar geleden

Andres is kundig, gezellig en heeft een zeer lichte hand! Bedankt en tot volgende maand :)

Rojbin - ongeveer 2 jaar geleden

Ik heb een top behandeling gehad van Bahar vandaag! 🫶🏼 Ze legt alles super goed uit en denkt echt met je mee.

Sumya - ongeveer 2 jaar geleden

Prima!

Naima - ongeveer 2 jaar geleden
Anela - ongeveer 2 jaar geleden
Romy - ongeveer 2 jaar geleden

Heerlijke hydrafacial behandeling gehad door Iris. Super blij ermee en tevreden met team Diba! Dankjewel dames en heren

Yasemin - ongeveer 2 jaar geleden
Rand - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals elke maand geweldig geholpen!

Esma - ongeveer 2 jaar geleden