Fijn geholpen door Iris!
3x de skinpen gedaan, blij dat ik naar het advies van de huidtherapeut heb geluisterd. Ik krijg positieve reacties van mensen om mij heen. Bedankt:)
Zeer prettige eerste ervaring gehad. Zeer blij met het resultaat :)
Ben top behandeld hele lieve en aardig behandelaarst
Helemaal top🫶🏼
Super fijn behandeld door Melanie. Ze legt alles heel goed uit en luistert ook echt naar je wensen. Ik voelde me super erg op mijn gemak. Het begon al bij aanvang waar ik goed werd begeleid. Ik raad het anderen ook aan om hier te komen. Een nieuwe vaste klant heb je er dan ook weer bij! :)
Ik heb een goede behandeling en advies gekregen , super.
Super tevreden 👍
Hele fijne behandeling gehad op basis van de behoefte van mijn huid, bedankt weer :)