5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Ik ben erg tevreden over de service, vriendelijkheid & geeft duidelijke informatie over de behandeling ik heb genomen. Ik kom zeker weer terug.

Mariam - meer dan 2 jaar geleden

Weer super geholpen en allemaal zo vriendelijk

lilian - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag had ik mijn 1ste afspraak gehad bij Diba clinics!! Ik koos voor de Hydrafacial en er is toen geadviseerd om er een peeling bij te nemen. Mijn behandeling is heel fijn verlopen. Ik heb ook heel fijn advies gehad over mijn huid. Dit wordt mijn vaste plekje!! ;-) Bedankt voor de fijne service.. Gr. Hannah.

Hannah - meer dan 2 jaar geleden

Zeer deskundig en aardig!

Aylin - meer dan 2 jaar geleden

Geweldig

Ibtisam - meer dan 2 jaar geleden

Demi de beste werknemer! Werkt rustig, is vriendelijk en werkt goed door.

mandy - meer dan 2 jaar geleden
Peiling - meer dan 2 jaar geleden
Ezgi - meer dan 2 jaar geleden
Saftar - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben heel erg goed geholpen ze hebben mij duidelijk uitgelegd wat ik kan verwachten ook gerustgesteld. Zeer tevreden

Yasemin - meer dan 2 jaar geleden