5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Fatimazohra - meer dan 2 jaar geleden

Super fijn service. Super fijn team!! Heb gelijk mijne tweede afspraak ingepland.

Salma - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag een mega fijne behandeling gehad! Ik kreeg vooraf, tijdens en na de behandeling advies. Ze heeft alles zo goed uitgelegd waardoor het heel duidelijk was. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben meer dan tevreden!

Yasmina - meer dan 2 jaar geleden

Alles wordt goed uitgelegd, en de medewerkers zijn vriendelijk maar bovenal professioneel

Rashida - meer dan 2 jaar geleden

Super tevreden. Ik had een hele lieve dame die mij had behandeld en goed advies gaf.

Jamila - meer dan 2 jaar geleden

Fijn geholpen

Margriet - meer dan 2 jaar geleden
Najat - meer dan 2 jaar geleden
Medina - meer dan 2 jaar geleden

Super goed advies gekregen en passende behandeling. Ik blijf zeker onder behandeling! Geholpen door Tami. Leuke meid met veel kennis!

Lilian - meer dan 2 jaar geleden

Was mijn eerste laserafspraak, was beter dan verwacht eigenlijk. Heel goed geinformeerd, behandeling zelf liep ook heel erg goed, vriendelijke personeel.

Sumeyra - meer dan 2 jaar geleden