Hele lieve vriendelijke personeel. En heel duidelijk in het uitleggen wat ze gebruiken en hoe ze het gebruiken geeft je een fijn gevoel tijdens de behandeling.
Rümeysa
-
bijna 3 jaar geleden
Ik heb zoals altijd een hele gezellige behandeling achter de rug met Andres.
Vanessa
-
bijna 3 jaar geleden
najla
-
bijna 3 jaar geleden
Liza
-
bijna 3 jaar geleden
Super fijne medewerksters, elke keer duidelijke uitleg en behandeling
Siham
-
bijna 3 jaar geleden
Rabbia
-
bijna 3 jaar geleden
Ik ben goed geholpen. De behandeling werd goed uitgelegd en heb een fijne behandeling gehad.
Liza
-
bijna 3 jaar geleden
Ik ben weer helemaal in de watten gelegd door Andrés! Gezellig gekletst, alles uitgelegd wat we gingen doen en zoals altijd erg perfectionistisch uitgevoerd. Tot de volgende keer ❤️
Martyna
-
bijna 3 jaar geleden
Super goed geholpen
Nerina
-
bijna 3 jaar geleden
Suuuuper lieve medewerker! Nam alle tijd om alles uit te leggen, voelde me zeer op mn gemak!
Nesrin
-
bijna 3 jaar geleden