5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Hele lieve vriendelijke personeel. En heel duidelijk in het uitleggen wat ze gebruiken en hoe ze het gebruiken geeft je een fijn gevoel tijdens de behandeling.

Rümeysa - bijna 3 jaar geleden

Ik heb zoals altijd een hele gezellige behandeling achter de rug met Andres.

Vanessa - bijna 3 jaar geleden
najla - bijna 3 jaar geleden
Liza - bijna 3 jaar geleden

Super fijne medewerksters, elke keer duidelijke uitleg en behandeling

Siham - bijna 3 jaar geleden
Rabbia - bijna 3 jaar geleden

Ik ben goed geholpen. De behandeling werd goed uitgelegd en heb een fijne behandeling gehad.

Liza - bijna 3 jaar geleden

Ik ben weer helemaal in de watten gelegd door Andrés! Gezellig gekletst, alles uitgelegd wat we gingen doen en zoals altijd erg perfectionistisch uitgevoerd. Tot de volgende keer ❤️

Martyna - bijna 3 jaar geleden

Super goed geholpen

Nerina - bijna 3 jaar geleden

Suuuuper lieve medewerker! Nam alle tijd om alles uit te leggen, voelde me zeer op mn gemak!

Nesrin - bijna 3 jaar geleden