Andres is geweldig. Ik ben altijd blij als ik weet dat hij me behandelt en ga met een goed gevoel weg na de behandeling. Het is altijd gezellig en mijn huid straalt weer!
Hallo lieve mensen!
Zoals altijd heel vriendelijk en goed geholpen door Andrés. Ook dames bij de balie altijd vriendelijk met een glimlach in hun gezicht. Bedankt nogmaals iedereen. En tot de volgende keer!
Gr Helin
Heel lief nieuw meisje in de zaak! Echt een aanwinst voor de salon :)
Liefs
Lucky
Ik was enorm tevreden met de gezichtsbehandeling, zeker voor herhaling vatbaar.
Goed geholpen !
Wederom een hele fijne behandeling gehad!
Zeer kundig en goede behandeling.
Fijne behandeling weer, vaste klant sinds 2018!
Wordt altijd heel fijn geholpen! Ze denken ook zeker met je mij als je niet heel flexibel bent in het maken van afspraken.