5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Andres is geweldig. Ik ben altijd blij als ik weet dat hij me behandelt en ga met een goed gevoel weg na de behandeling. Het is altijd gezellig en mijn huid straalt weer!

Venus - bijna 3 jaar geleden

Hallo lieve mensen!

Zoals altijd heel vriendelijk en goed geholpen door Andrés. Ook dames bij de balie altijd vriendelijk met een glimlach in hun gezicht. Bedankt nogmaals iedereen. En tot de volgende keer!

Gr Helin

Pinar - bijna 3 jaar geleden

Heel lief nieuw meisje in de zaak! Echt een aanwinst voor de salon :)

Liefs

Lucky

Lucky - bijna 3 jaar geleden

Ik was enorm tevreden met de gezichtsbehandeling, zeker voor herhaling vatbaar.

Dunja - bijna 3 jaar geleden

Goed geholpen !

Nurgul - bijna 3 jaar geleden

Wederom een hele fijne behandeling gehad!

Hala - bijna 3 jaar geleden

Zeer kundig en goede behandeling.

Karen - bijna 3 jaar geleden
Perry - bijna 3 jaar geleden

Fijne behandeling weer, vaste klant sinds 2018!

Okan - bijna 3 jaar geleden

Wordt altijd heel fijn geholpen! Ze denken ook zeker met je mij als je niet heel flexibel bent in het maken van afspraken.

Christina - bijna 3 jaar geleden