5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Super lieve en professionele medewerkers! Er wordt altijd de tijd voor je genomen en alles wordt duidelijk uitgelegd!

Demi - meer dan 3 jaar geleden

Topbehandeling gehad met goede adviezen en instructies mee naar huis. Vriendelijke medewerkers en een hele fijne sfeer.

Dilan - meer dan 3 jaar geleden
Enes - meer dan 3 jaar geleden
Enes - meer dan 3 jaar geleden
Inass - meer dan 3 jaar geleden
Stefanie - meer dan 3 jaar geleden
Piroz - meer dan 3 jaar geleden

Medewerkers heel erg vriendelijk en professioneel. Erg tevreden en ik kijk uit naar mijn 2e afspraak.

Ahmet - meer dan 3 jaar geleden
Humeyra - meer dan 3 jaar geleden

Lieve medewerker die me geholpen heeft. Heel sociaal, legt alles goed uit en is heel vriendelijk. De salon ziet er heel mooi en schoon uit.

Ikram - meer dan 3 jaar geleden