Super lieve en professionele medewerkers! Er wordt altijd de tijd voor je genomen en alles wordt duidelijk uitgelegd!
Demi
-
meer dan 3 jaar geleden
Topbehandeling gehad met goede adviezen en instructies mee naar huis. Vriendelijke medewerkers en een hele fijne sfeer.
Dilan
-
meer dan 3 jaar geleden
Enes
-
meer dan 3 jaar geleden
Enes
-
meer dan 3 jaar geleden
Inass
-
meer dan 3 jaar geleden
Stefanie
-
meer dan 3 jaar geleden
Piroz
-
meer dan 3 jaar geleden
Medewerkers heel erg vriendelijk en professioneel. Erg tevreden en ik kijk uit naar mijn 2e afspraak.
Ahmet
-
meer dan 3 jaar geleden
Humeyra
-
meer dan 3 jaar geleden
Lieve medewerker die me geholpen heeft. Heel sociaal, legt alles goed uit en is heel vriendelijk. De salon ziet er heel mooi en schoon uit.
Ikram
-
meer dan 3 jaar geleden