5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Ik kom hier al sinds het begin in 2016. Nooit beter gehad in welk opzicht dan ook. Kundig, professioneel maar ook super lieve en gezellige medewerkers! Trots op jou Rojda

Ilona - meer dan 3 jaar geleden
Yesim - meer dan 3 jaar geleden

Super tevreden! Was een gezellige behandeling weer, ben heel blij met mijn behandelingen die ik altijd krijg.. dankjewel lieve Rojda!

Yasemin - meer dan 3 jaar geleden

heel goede ontvangst en prettige behandeling nu nog afwachten of die bruine ouderdomsvlek
weg gaat of veel minder zichtbaar is dan maar geduld is een schone zaak.

Riet - meer dan 3 jaar geleden

Super netjes geholpen =D

ashley - meer dan 3 jaar geleden
Kaoutar - meer dan 3 jaar geleden

Goed en kundig geholpen. Kom al geruime tijd bij DIBA en altijd eerlijk en goed advies waardoor m’n huid serieus verbeterd is 😁

adriaan - meer dan 3 jaar geleden

Een hele leuke eigenaresse! Vriendelijk ontvangen ondanks dat ikzelf te laat was door het verkeerd 🙈 heel erg bedankt!

Chaima - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben altijd super tevreden na mijn bezoek bij Diba. ik kom hier al enige tijd voor laserbehandelingen en onlangs ook een huidbehandeling.
Ik word altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Ik zou Diba Clinics aan iedereen aanraden.

Tessa - meer dan 3 jaar geleden

Super vriendelijk en fijn ontvangen. Goed en eerijk advies. Ook een goede uitleg over de behandeling en echt de tijd genomen. Zeer tevreden!

Roy - meer dan 3 jaar geleden