5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Helin - meer dan 3 jaar geleden

Professioneel en vriendelijke medewerkers! Tweede lasersessie gehad en nu al bijna haarvrij. Super blij mee

Ellen - meer dan 3 jaar geleden
Saloua - meer dan 3 jaar geleden
nassima - meer dan 3 jaar geleden

Super kundige behandeling gehad!!! Bedankt weer. Naima

Naima - meer dan 3 jaar geleden

Was weer een fijne behandeling met fijn advies! Thanks a lot

Loubna - meer dan 3 jaar geleden

Heel tevreden zoals altijd!! Na een lange week een heerlijke gezicht behandeling gehad van Demi. Mijn gezicht is niet meer droog en gehydrateerd. Dankjewel en tot de volgende afspraak

xaviera - meer dan 3 jaar geleden
Demet - meer dan 3 jaar geleden

Fijne medewerker en super snel en goed geholpen

Warda - meer dan 3 jaar geleden

Super tevreden over mijn behandeling die ik vandaag heb gehad. Lief en kundig personeel :)

Lara - meer dan 3 jaar geleden