Siham
-
bijna 4 jaar geleden
Yesim
-
bijna 4 jaar geleden
Weer eens tevreden over de behandeling en de gastvrijheid.
Pinar
-
bijna 4 jaar geleden
Antonio
-
bijna 4 jaar geleden
Super aardige medewerker, die hield zelfs rekening mee dat ik later was. Ben goed behandeld en heb de juiste advies gekregen.
Kubra
-
bijna 4 jaar geleden
Het is heel fijn om elke keer door de zelfde person behandeld te worden. Top zoals altijd
Cilem
-
bijna 4 jaar geleden
Maryana
-
bijna 4 jaar geleden
Je bent de meest geweldigste clinic!!
Ambreen
-
bijna 4 jaar geleden
Altijd leuke gesprekken en advies.
Brayson
-
bijna 4 jaar geleden
Ben zoals gewoonlijk weer super tevreden! M’n volgende afspraak staat alweer gepland :)
Graziella
-
bijna 4 jaar geleden