Helemaal top
Rojda
-
bijna 4 jaar geleden
Top service!
Youssra
-
bijna 4 jaar geleden
Fatima
-
bijna 4 jaar geleden
Aleyna
-
bijna 4 jaar geleden
Super lief behandeld en bij gekletst zoals altijd. Dankjewel lieve Rojda
Yasemin
-
bijna 4 jaar geleden
Beste Diba Clinics,
Ik had een afspraak op zaterdag door het verkeer in het centrum van Rotterdam kon ik niet op tijd aanwezig zijn, me afspraak is toen verplaatst naar dinsdag. Ik ben zo blij met mijn behandeling zo net voor mijn bruiloft! Ik heb 2 woorden & dat is TOP SERVICE!
Groetjes,
Sairah!
Sairah
-
bijna 4 jaar geleden
Super gastvrij, leuke meiden en een top behandeling!
Nancy
-
bijna 4 jaar geleden
Ontspannend! Suzanna geeft goed uitleg en is een lieve meid.
Loubna
-
bijna 4 jaar geleden
Wissal
-
bijna 4 jaar geleden
Spontaan weer een afspraak na een lange tijd ingeboekt - prachtige nieuwe locatie en ouderwetse gezelligheid en kwaliteit! 🥰
Dasha
-
bijna 4 jaar geleden