Ik heb een super fijne ervaring gehad bij Diba clinics. Ik werd heel welkom ontvangen. Andres heeft mijn behandeling uitgevoerd en ik vond het een hele goede ervaring. Het was heel gezellig en nam me mee in waar hij mee bezig was. Kreeg goed advies over wat ik achteraf moest doen en over producten. Het resultaat van mijn behandeling is ook super goed. Ben er super blij mee.
Niet meer dan lof voor deze fijne kliniek! Ik ben op aanraden van een vriendin bij Diba terecht gekomen. Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat en ik word altijd zo fijn geholpen door Demi! Ze denkt met je mee en zorgt er altijd voor dat je je op je gemak voelt. Daarnaast ziet het er prachtig uit van binnen en wordt je altijd heel vriendelijk ontvangen door al het personeel.
Top behandeling!
Bijzonder aardig en met verstand van zaken hebbend gesprek gehad met mijn behandelaar.
Altijd een hele fijne sfeer vanaf het moment dat ik de Salon binnen loop, tot ik de salon weer verlaat. De specialisten adviseren ten alle tijden wat het beste is voor jou op DAT moment.
Naast het feit dat Andres enorm veel kennis heeft, maakt hij van elke behandeling weer een mooi ontspannen moment! Zeer tevreden!