Top zoals altijd!
Rabia El-Harbachi
-
bijna 4 jaar geleden
Goede behandeling en veel advies gekregen. Dank!
Raziye
-
bijna 4 jaar geleden
Sude
-
bijna 4 jaar geleden
Kaoutar
-
ongeveer 4 jaar geleden
Ebru
-
ongeveer 4 jaar geleden
Zoals altijd, perfect!
Madjida
-
ongeveer 4 jaar geleden
Net als altijd een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Alleen jammer dat de prijzen flink zijn gestegen.
hayat
-
ongeveer 4 jaar geleden
Rozerin
-
ongeveer 4 jaar geleden
Mijn eerste keer laseren. Vond het spannend, maar alles is haarfijn uitgelegd. Er wordt echt tijd genomen voor je. Dank je wel DIBA
Serpil
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super service en behandeling. Andrés is altijd enorm vriendelijk en begeleid me professioneel door de behandeling. Ik verlaat Diba Clinics telkens weer met een glimlach.
Cigdem
-
ongeveer 4 jaar geleden