5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Top zoals altijd!

Rabia El-Harbachi - bijna 4 jaar geleden

Goede behandeling en veel advies gekregen. Dank!

Raziye - bijna 4 jaar geleden
Sude - bijna 4 jaar geleden
Kaoutar - ongeveer 4 jaar geleden
Ebru - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals altijd, perfect!

Madjida - ongeveer 4 jaar geleden

Net als altijd een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Alleen jammer dat de prijzen flink zijn gestegen.

hayat - ongeveer 4 jaar geleden
Rozerin - ongeveer 4 jaar geleden

Mijn eerste keer laseren. Vond het spannend, maar alles is haarfijn uitgelegd. Er wordt echt tijd genomen voor je. Dank je wel DIBA

Serpil - ongeveer 4 jaar geleden

Super service en behandeling. Andrés is altijd enorm vriendelijk en begeleid me professioneel door de behandeling. Ik verlaat Diba Clinics telkens weer met een glimlach.

Cigdem - ongeveer 4 jaar geleden