5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Heel goed behandeld
Zeer tevreden over de resultaat zoals altijd

Hilal - ongeveer 4 jaar geleden

Super behandeling maar wel echt duur geworden, jammer

Rawina - ongeveer 4 jaar geleden

Suzanne was een hele lieve dame met veel
Kennis ,bedankt voor je aandacht en informatie en voor de fijne behandeling. Mijn gezicht is nu beetje rood maar ik zie nu al een hele mooie resultaat. Tot snel! ๐Ÿ˜˜

Asli - ongeveer 4 jaar geleden
Dhayrone - ongeveer 4 jaar geleden
Sana - ongeveer 4 jaar geleden
Sana - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals altijd super tevreden, de nieuwe locatie is echt perfect! Het voelde erg luxe en past precies zoals ik altijd bij de service heb ervaren op de oude locatie.

Kristel - ongeveer 4 jaar geleden

Het was weer een fijne behandeling. Alles is goed stap voor stap uitgelegd en er is goed rekening gehouden met mijn huid en mijn wensen. ๐Ÿ™๐Ÿผ

Hajar - ongeveer 4 jaar geleden

Het was een hele aangename ervaring.
Ik voelde me zeer welkom.
Kundige behandelaar.

sara - ongeveer 4 jaar geleden
Gretchen - ongeveer 4 jaar geleden