Heel goed behandeld
Zeer tevreden over de resultaat zoals altijd
Hilal
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super behandeling maar wel echt duur geworden, jammer
Rawina
-
ongeveer 4 jaar geleden
Suzanne was een hele lieve dame met veel
Kennis ,bedankt voor je aandacht en informatie en voor de fijne behandeling. Mijn gezicht is nu beetje rood maar ik zie nu al een hele mooie resultaat. Tot snel! ๐
Asli
-
ongeveer 4 jaar geleden
Dhayrone
-
ongeveer 4 jaar geleden
Sana
-
ongeveer 4 jaar geleden
Sana
-
ongeveer 4 jaar geleden
Zoals altijd super tevreden, de nieuwe locatie is echt perfect! Het voelde erg luxe en past precies zoals ik altijd bij de service heb ervaren op de oude locatie.
Kristel
-
ongeveer 4 jaar geleden
Het was weer een fijne behandeling. Alles is goed stap voor stap uitgelegd en er is goed rekening gehouden met mijn huid en mijn wensen. ๐๐ผ
Hajar
-
ongeveer 4 jaar geleden
Het was een hele aangename ervaring.
Ik voelde me zeer welkom.
Kundige behandelaar.
sara
-
ongeveer 4 jaar geleden
Gretchen
-
ongeveer 4 jaar geleden