5.0
gebaseerd op 3.867 reviews
Sarinah - ongeveer 4 jaar geleden
Piroz - ongeveer 4 jaar geleden
Hanife - ongeveer 4 jaar geleden

Super tevreden over demi! ( als ik haar naam goed heb)

Asma - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd goed en eerlijk advies

Lola - ongeveer 4 jaar geleden
Esther - ongeveer 4 jaar geleden
Manisha - ongeveer 4 jaar geleden

Voor de eerste keer laserbehandeling ondergaan. Erg tevreden!

Najiha - ongeveer 4 jaar geleden

Ontzettend mooie zaak en zeer vriendelijke therapeuten die erg behulpzaam zijn en echt mee denken met de juiste behandeling. Duidelijke uitleg en heel prettig en fijn geholpen.

Marcella - ongeveer 4 jaar geleden

Leuke ervaring gehad tijdens mij behandeling.
Fijne binnenkomst in het nieuwe pand. Zag er ook echt netjes uit.
Lekkere koffie😊

Hakime - ongeveer 4 jaar geleden