Sarinah
-
ongeveer 4 jaar geleden
Piroz
-
ongeveer 4 jaar geleden
Hanife
-
ongeveer 4 jaar geleden
Super tevreden over demi! ( als ik haar naam goed heb)
Asma
-
ongeveer 4 jaar geleden
Altijd goed en eerlijk advies
Lola
-
ongeveer 4 jaar geleden
Esther
-
ongeveer 4 jaar geleden
Manisha
-
ongeveer 4 jaar geleden
Voor de eerste keer laserbehandeling ondergaan. Erg tevreden!
Najiha
-
ongeveer 4 jaar geleden
Ontzettend mooie zaak en zeer vriendelijke therapeuten die erg behulpzaam zijn en echt mee denken met de juiste behandeling. Duidelijke uitleg en heel prettig en fijn geholpen.
Marcella
-
ongeveer 4 jaar geleden
Leuke ervaring gehad tijdens mij behandeling.
Fijne binnenkomst in het nieuwe pand. Zag er ook echt netjes uit.
Lekkere koffie😊
Hakime
-
ongeveer 4 jaar geleden