Vriendelijke medewerker, prachtig pand en heel tevreden over de laser. Alles is erg hygiënisch en super schoon!
Funda
-
ongeveer 4 jaar geleden
Heel lief behandeld heerlijk gevoel. En een hele mooie pand. Succes allemaal.
Yasemin
-
ongeveer 4 jaar geleden
Omaima
-
ongeveer 4 jaar geleden
Vandaag voor het eerst naar het nieuwe pand geweest en ik kan alleen maar zeggen PRACHTIG.
Ik ben zo blij dat ik eindelijk na jaren zoeken hier terecht ben gekomen en kwaliteit is gewoon nummer 1. Ga zo door dames en Heer 👌👌👌
lilit
-
ongeveer 4 jaar geleden
Ik werd gelijk goed geïnformeerd en geholpen. Heerlijk om weer terug te gaan naar Dida.
Zilan
-
ongeveer 4 jaar geleden
Helemaal tevreden met mijn huid. Wordt steeds beter.
Olivia
-
ongeveer 4 jaar geleden
hele lieve medewerker :)
merve
-
ongeveer 4 jaar geleden
Erg fijn geholpen en goed advies meegekregen
Senna
-
ongeveer 4 jaar geleden
Klantvriendelijk, professioneel,
laura
-
ongeveer 4 jaar geleden
Manisha
-
ongeveer 4 jaar geleden