5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Fijne behandeling gehad! Mooi pand, kan niet wachten om vaker te komen:)

Ronida - ongeveer 4 jaar geleden
Jocelyn - ongeveer 4 jaar geleden

Toppers!

Najiha - ongeveer 4 jaar geleden

Goede uitleg. Fijne behandeling gehad.
Tot snel.

Margriet - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd fijn om weer terug te keren. Ik kan niet wachten om de nieuwe locatie te zien.

Kristel - ongeveer 4 jaar geleden

Heel fijn geholpen!

adriaan - ongeveer 4 jaar geleden

Geweldige kliniek! Super geholpen weer door Dewi, zie jullie de volgende keer =)

Neriman - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer vriendelijke hulp en erg goede behandeling

Raziye - ongeveer 4 jaar geleden

Nogmaals heel professioneel behandeld door Rana ๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜

Ajda - ongeveer 4 jaar geleden

Hele lieve medewerkers! Werd bij binnenkomst al heel vriendelijk verwelkomd. De huidtherapeut legde vooraf goed uit wat hij zou doen. Ik voelde me heel erg op mijn gemak en ik zal in de toekomst hier zeker terugkomen voor andere behandelingen!

Ceyda - ongeveer 4 jaar geleden