Fijne behandeling gehad! Mooi pand, kan niet wachten om vaker te komen:)
Ronida
-
ongeveer 4 jaar geleden
Jocelyn
-
ongeveer 4 jaar geleden
Toppers!
Najiha
-
ongeveer 4 jaar geleden
Goede uitleg. Fijne behandeling gehad.
Tot snel.
Margriet
-
ongeveer 4 jaar geleden
Altijd fijn om weer terug te keren. Ik kan niet wachten om de nieuwe locatie te zien.
Kristel
-
ongeveer 4 jaar geleden
Heel fijn geholpen!
adriaan
-
ongeveer 4 jaar geleden
Geweldige kliniek! Super geholpen weer door Dewi, zie jullie de volgende keer =)
Neriman
-
ongeveer 4 jaar geleden
Zeer vriendelijke hulp en erg goede behandeling
Raziye
-
ongeveer 4 jaar geleden
Nogmaals heel professioneel behandeld door Rana ๐๐๐
Ajda
-
ongeveer 4 jaar geleden
Hele lieve medewerkers! Werd bij binnenkomst al heel vriendelijk verwelkomd. De huidtherapeut legde vooraf goed uit wat hij zou doen. Ik voelde me heel erg op mijn gemak en ik zal in de toekomst hier zeker terugkomen voor andere behandelingen!
Ceyda
-
ongeveer 4 jaar geleden