5.0
gebaseerd op 3.867 reviews

Heel vriendelijk en professionele

laura - ongeveer 4 jaar geleden

Super professioneel behandeld door Ajdina!

Demi - ongeveer 4 jaar geleden
Cheline - ongeveer 4 jaar geleden

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en ook tijdens de behandeling werd er voor gezorgd dat ik me op mijn gemak voelde

Manal - ongeveer 4 jaar geleden
Lisa - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals altijd GEWELDIG
Erg fijn geholpen, ik hoef niets te zeggen want ze weten wat ze doen moeten en ik weet dat mijn gezicht in veilige handen is😀

lilit - ongeveer 4 jaar geleden
Romy - ongeveer 4 jaar geleden
sarah - ongeveer 4 jaar geleden

Andres is gewoon echt geweldig!!!

Shabnam - ongeveer 4 jaar geleden
Manisha - ongeveer 4 jaar geleden