Tot nu toe altijd super tevreden de salon verlaten! Top service!
Shenna
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ben zeer tevreden!
Renata
-
ongeveer 5 jaar geleden
Helemaal Top! Zeer tevreden met de laserbehandelingen bij Diba beautyCenter! Hele goeie service ook! Super lieve meiden die daar werken! Ze maken echt tijd voor je vooral als je om advies vraagt over een product of andere behandelingen en zo eerlijk en dat waardeer ik echt🥰Had ook een cleanser gekocht dit zie je niet vaak,dat t echt zo leuk wordt ingepakt voor je😍😘
Monique
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ik kwam om voor het eerst te laseren. Super zenuwachtig. Maar ik werd op m’n gemak gesteld en goed geholpen.
Shania
-
ongeveer 5 jaar geleden
Erva
-
ongeveer 5 jaar geleden
Narisa
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ik vond het weer helemaal top. Fijn dat er mee wordt gedacht en passend advies👌🏼👌🏼
Hind
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super fijn
Annemarie
-
ongeveer 5 jaar geleden
Ik heb een hele fijne ervaring, klantvriendelijk. Ik krijg altijd goede adviezen.
Asa
-
ongeveer 5 jaar geleden
Inass
-
ongeveer 5 jaar geleden