5.0
gebaseerd op 3.869 reviews
Dounia - ongeveer 5 jaar geleden
Melika - ongeveer 5 jaar geleden

Goed geholpen door Ander, ik kreeg goede adviezen en de behandeling werd naar mijn gevoel professioneel uitgevoerd :)

Beyza - ongeveer 5 jaar geleden

Wat is Melissa toch een oprechte lieve behandelaar! Tot snel

Neriman - ongeveer 5 jaar geleden

Zoals altijd weer heerlijk! Het was echt een fijne behandeling. Dank je wel lieve Rojda <3

Melda - ongeveer 5 jaar geleden

Fijne manier van omgang.

Nadia - ongeveer 5 jaar geleden
Cornelia - ongeveer 5 jaar geleden

Rojda je bent een topper ❤️ Waren ze in België maar ook zo professioneel als u!!

jessica - ongeveer 5 jaar geleden

Weer een hele fijne behandeling!🥰🥰

Nadjwah - ongeveer 5 jaar geleden

Goede service, vriendelijke medewerker.

Karima - ongeveer 5 jaar geleden