5.0
gebaseerd op 3.869 reviews
Yesim - ongeveer 5 jaar geleden
Chanda - ongeveer 5 jaar geleden

Super vriendelijk.

Anchenie - ongeveer 5 jaar geleden
Heidymara - ongeveer 5 jaar geleden
Murielle - ongeveer 5 jaar geleden
Merve - ongeveer 5 jaar geleden

Ze nemen echt de tijd om je duidelijk te adviseren. Dit was mijn eerste behandeling en het voelde heel goed om behandeld te worden door een professional.

Rihab - ongeveer 5 jaar geleden

Heel vriendelijk, ze laat je echt ol je gemak voelen en heel fijn dat ze af en toe vraagt hoe het met je gaat

Kajin - ongeveer 5 jaar geleden

Super tevreden zoals altijd! Ookal rijd ik 2 uur, ik voel me thuis bij jullie. Ik kom binnen en vertrek er na ook met een lach op mijn GLOWING gezicht😍 Melisa, je bent geweldig!

Tugce - ongeveer 5 jaar geleden

Hele goede ervaring gehad.
Meerdere keren geweest voor een gezichtsbehandeling en zie duidelijk verbetering.
Goede professionele adviezen.

Souhailla - ongeveer 5 jaar geleden