5.0
gebaseerd op 3.869 reviews

Super vriendelijk personeel. Voelde me heel snel op me gemak!

Hajar - bijna 6 jaar geleden
Meryam - ongeveer 6 jaar geleden

Mijn huid straalt weer!

Rojda - ongeveer 6 jaar geleden

Best salon ever! ❤️

Chéréneffe - ongeveer 6 jaar geleden

Weer super lief behandeld door Rojda! Thankyou lieverd

Yasemin - ongeveer 6 jaar geleden

-Aardig
-sociaal
Ze gaf ook heel goed uitleg(informatie), al met al een goede ervaring.

Taner - ongeveer 6 jaar geleden
Damini - ongeveer 6 jaar geleden

Super tevreden over de behandeling, zoals altijd!

Yasmina - ongeveer 6 jaar geleden

Erg lieve medewerkster. Ze beantwoordde mijn vragen en controleerde steeds of het wel goed met me ging

Betul - ongeveer 6 jaar geleden

Mijn eerste rugbehandeling gehad vandaag. Ze was heel duidelijk en heel aardig. Ik ben altijd al tevreden geweest over Diba Beautycenter!

Rabia - ongeveer 6 jaar geleden