Zainis
-
ongeveer 6 jaar geleden
Fijne behandelaar ☺️. Luisterde goed en dacht mee..
Jihad
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ben door een super lieve meid. Ze heeft de tijd genomen genomen om mijn gezicht een glow te geven. Rodja je hebt een super/leuke team. Kan niet wachten tot mijn volgende behandeling
Siham
-
ongeveer 6 jaar geleden
Ik ben alweer zéér goed geholpen door een lieve meid 🥰 ik kijk al uit naar mijn volgende afspraak!
Asma
-
ongeveer 6 jaar geleden
Super aardige meiden, met goed advies. Keep up the good work 🌸
Sibel
-
ongeveer 6 jaar geleden
Weer een top afspraak gehad voor het laseren. Werd op mijn gemak gesteld en de behandeling verliep perfect. Ik vond het heel gezellig en ik kijk er nu al uit naar de volgende afspraak ;)
Hajar
-
ongeveer 6 jaar geleden
Weer heel goed en fijn geholpen door Rojda!
Sammie
-
ongeveer 6 jaar geleden
Zoë
-
ongeveer 6 jaar geleden
Toppers
Kaoutar
-
ongeveer 6 jaar geleden
Erg tevreden! , zoals altijd heel vriendelijk en heel fijn een behandeling gehad! Top personeel!
Sana
-
ongeveer 6 jaar geleden