5.0
gebaseerd op 3.869 reviews

Aardig , vrolijk, vriendelijk, het was wel gezellig. En ze legden het ook goed uit wat je wel of niet moet doen met uitleg waarom wel of niet. Hartelijk bedankt kom zeker weer terug...

Aysu - ongeveer 6 jaar geleden

Ik vond het weer GEWELDIG.
Bedankt Lieve Melissaaaaaa💖💖

Dilan - ongeveer 6 jaar geleden

Super tevreden!

Sanae - ongeveer 6 jaar geleden

Dank je wel lieve rojda!!! Your the best!!! Je verdient het beste van het beste love you❤️❤️❤️❤️

abrar - ongeveer 6 jaar geleden

Fijne behandeling gehad, goed begeleid. Alweer bedankt!

Hayat - ongeveer 6 jaar geleden

Vandaag op advies van de behandelaar weer een Dermapen 4 behandeling gehad. Heel leuk gesprek gehad met haar wat me echt op mijn gemak heeft gesteld tijdens de behandeling! Ik merk dat de gezichtsbehandelingen het beste effect hebben in combinatie met de Image skincare en Skinceuticals productden dus ik heb na de behandeling nog een persoonlijk advies gekregen wat betreft mijn skincare producten.

Negin - ongeveer 6 jaar geleden

Medewerkster was heel vriendelijk en legde alles heel duidelijk uit!

arzu - ongeveer 6 jaar geleden

Top behandeling gehad van Rojda! Ik werd goed geholpen en er werd duidelijke uitlegt wat ze ging doen en waarvoor het goed was. Tot over een paar weken!

Khadija - ongeveer 6 jaar geleden
Rumeysa - ongeveer 6 jaar geleden

Liefste eigenaresse. Complimenten aan. Werknemers ❤️

Chika - ongeveer 6 jaar geleden